9.6.15

yesterday's


Jakke Zara // Kimono Vero Moda // H&M espadriller // Free People top // Zara bukser // Cluse ur

Heej søde læsere, jeg håber i nyder de varmere temperature og det lækre vejr, det gør jeg hvertfald. Min veninde var så sød at tilbyde at komme og tage nogle outfit's billeder igår, og det kunne jeg ikke sige nej til. Det er så rart at nogen vil hjælpe. Det var dog en smuuuule svært pga vinden som godt snart må lægge sig, så vi kan få sommer. Jeg kan ikke mindes jeg har været så bleg i mange år på denne tid. Jeg plejer at blive brun i min læseferie, som har været på disse tidspunkter. Btw eksamen, glæder I jer ikke også snart til at få sommerferie, hvornår får i? Jeg får sommerferie her d. 19 juni, hvor jeg har min sidste eksamen d. 17 juni. Det glæder jeg mig så meget til, vi har haft eksamen de sidste 14 dage samt den kommende uge med, hvor vi så skal forsvare det ugen efter. Vores eksamen forgår i skolen hver dag fra 8-15:30 så man er helt ør i hoved efter sådan en dag. Hvordan er jeres eksaminer gået? 

Jeg glæder mig til at få lavet et nyt layout. Desværre virker mine billeder ude i menuen ikke, og jeg ved ikke hvorfor, men glæd jer til et nyt og frisk layout snart kommer op :))

2 kommentarer:

  1. Ih hvor fint, er helt vild med din top!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuind tak Frederikke :D jeg er også selv helt vild med den :)

      Slet

Tak for din besked